De levertijd is in beginsel gemiddeld drie werkdagen. Echter, dit is een indicatie van de vermoedelijke levertijd en kan dus afwijken van de werkelijkheid, bijvoorbeeld omdat een product tijdelijk niet leverbaar is.
Om de status van uw bestelling te raadplegen kunt u inloggen via ‘Mijn account’. Hieronder kunt u lezen wat de verschillende bestelstatus bij uw bestelling betekenen.
Bestelling in de wacht: Indien het niet mogelijk is om binnen de aangegeven levertijd te leveren, dan kan het zijn dat wij het product bij onze leverancier moeten bestellen. Dit is bijvoorbeeld het geval als een product niet meer op voorraad is, omdat er tegelijkertijd een bestelling is geplaatst, terwijl er nog maar één product op voorraad was. Het product is dan tijdelijk niet meer leverbaar. In dat geval staat uw bestelling op ‘Bestelling in de wacht’. De levertijd varieert dan van minimaal 3 weken tot maximaal 8 weken.
Betaald: Het aankoopbedrag van uw bestelling is door ons ontvangen en uw bestelling wordt binnen de indicatieve levertijd geleverd.
Geannuleerd: U heeft uw bestelling geannuleerd en om die reden wordt uw bestelling niet voor verzending aangeboden.
Geretourneerd: U heeft uw bestelling retour gestuurd en deze bestelling is door ons ontvangen.
In behandeling: De door u geplaatste bestelling wordt zo spoedig mogelijk verwerkt.
Manco: U heeft u bestelling niet ontvangen, omdat deze zoek is geraakt tijdens het transport. Indien het door u bestelde product op voorraad is, ontvangt u deze (indien op voorraad) zo spoedig mogelijk.
Nieuwe bestelling: U heeft een bestelling geplaatst, maar wij hebben de betaling nog niet ontvangen. Zodra de betaling binnen is, wijzigen wij de bestelstatus is ‘betaald’.
Terugbetaald: Het aankoopbedrag van de door u geretourneerde bestelling is aan u terugbetaald.
Vertraagd: Het door u bestelde product is besteld bij onze leverancier, maar de levertijd is vanuit onze leverancier vertraagd. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om de verwachte levertijd door te geven.
Vervallen: Het door u bestelde product kan helaas niet meer geleverd worden. U kunt u bestelling annuleren; het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk aan u terugbetaald. U kunt er ook voor kiezen om een ander product te bestellen. In dat geval betaalt u geen verzendkosten.
Verzonden: Uw verzending is onderweg of u heeft uw bestelling inmiddels ontvangen.
Betaald: Het aankoopbedrag van uw bestelling is door ons ontvangen en uw bestelling wordt binnen de indicatieve levertijd geleverd.
Geannuleerd: U heeft uw bestelling geannuleerd en om die reden wordt uw bestelling niet voor verzending aangeboden.
Geretourneerd: U heeft uw bestelling retour gestuurd en deze bestelling is door ons ontvangen.
In behandeling: De door u geplaatste bestelling wordt zo spoedig mogelijk verwerkt.
Manco: U heeft u bestelling niet ontvangen, omdat deze zoek is geraakt tijdens het transport. Indien het door u bestelde product op voorraad is, ontvangt u deze (indien op voorraad) zo spoedig mogelijk.
Nieuwe bestelling: U heeft een bestelling geplaatst, maar wij hebben de betaling nog niet ontvangen. Zodra de betaling binnen is, wijzigen wij de bestelstatus is ‘betaald’.
Terugbetaald: Het aankoopbedrag van de door u geretourneerde bestelling is aan u terugbetaald.
Vervallen: Het door u bestelde product kan helaas niet meer geleverd worden. U kunt u bestelling annuleren; het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk aan u terugbetaald. U kunt er ook voor kiezen om een ander product te bestellen. In dat geval betaalt u geen verzendkosten.
Verzonden: Uw verzending is onderweg of u heeft uw bestelling inmiddels ontvangen.